{"id":994,"date":"2022-06-09T13:25:06","date_gmt":"2022-06-09T12:25:06","guid":{"rendered":"https:\/\/www.dev.kazi.be\/?p=994"},"modified":"2022-06-09T13:25:07","modified_gmt":"2022-06-09T12:25:07","slug":"een-halve-eeuw","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.dev.kazi.be\/nl\/2022\/06\/09\/een-halve-eeuw\/","title":{"rendered":"een halve eeuw"},"content":{"rendered":"\n
HR loopt minstens vijftig jaar achter op marketing.<\/p>\n\n\n\n
Ongeveer een eeuw geleden alweer zei John Wanamaker: \u201cde helft van het geld dat ik uitgeef aan marketing is verspilling; het probleem is, ik weet niet welke helft\u201d.<\/p>\n\n\n\n
Vandaag kunnen adverteerders, data-gedreven aan de slag door analytische inzichten te hanteren. Zo kunnen ze resultaten bewijzen ten opzichte van hun klanten.<\/p>\n\n\n\n
Vele bedrijven worstelen vandaag met de meest fundamentele analytische inzichten, op vlak van HR.<\/p>\n\n\n\n
Zoals RJ Milnor<\/a>, Global People Analytics Leader bij Uber<\/a> pas zei: \u201ca data mindset in HR is no longer a competitive differentiator, it\u2019s quickly becoming table stakes\u201d.<\/p>\n\n\n\n Als we effici\u00ebnter willen werken, vanuit financieel – en werknemersbetrokkenheid oogpunt, moeten we HR analytics omarmen.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" HR loopt minstens vijftig jaar achter op marketing. Ongeveer een eeuw geleden alweer zei John Wanamaker: \u201cde helft van het geld dat ik uitgeef aan marketing is verspilling; het probleem is, ik weet niet welke helft\u201d. Vandaag kunnen adverteerders, data-gedreven aan de slag door analytische inzichten te hanteren. Zo kunnen ze resultaten bewijzen ten opzichte van hun klanten. Vele bedrijven … Read More<\/a><\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":995,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[70,62],"tags":[],"yoast_head":"\n